Case Study

Body Lookz

€10.794,50

Extra omzet uit META

In februari 2024 zijn we begonnen met het genereren van leads voor Body Lookz.

Bij Beauty Center en Zonnestudio Body Lookz kun je terecht voor een breed aanbod aan beauty behandelingen. Body Lookz investeert veel in opleidingen en trainingen om zo het beste resultaat te kunnen bieden aan haar klanten.

Voor deze locatie hebben we ingezet op het aanbieden van laserontharing en -cryolipolyse/EMS pakketten


In de afgelopen maanden hebben we 343 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 101 personen een afspraak gemaakt.

101 Afspraken

Er is een advertentiebedrag van iets minder dan € 2.073,30 gebruikt om 343 leads te genereren. Een afspraak naar de salon kostte hierdoor €20,53. Dat betekent voor elke €20,53 die is uitgegeven, wij een potentiële klant met een gemiddelde waarde van €400 in de salon krijgen.


Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.

72.113

Mensen bereikt

343

Leads gegenereerd

€10.794,50

Omzet uit META

Hoe hebben we dit gedaan?

1. Advertenties via Facebook & Instagram

Advertenties via

Facebook & Instagram

Voordat we verschillende invalshoeken hebben getest voor de doelgroep, hebben we gespard met de klant over wat de pijnpunten en/of obstakels zijn voor de doelgroep om langs te komen voor een behandeling.

Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.

In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC).

Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een leadform.

2. Contactformulier bij interesse

Contactformulier

bij interesse

Zodra de prospect meer informatie wil over de dienst van onze klant, kan hij zijn contactgegevens achterlaten.

Vervolgens komt deze informatie binnen in ons systeem en nemen wij contact op met de prospect om een afspraak in te plannen.

3. Inplannen van de afspraak

Inplannen van de afspraak

De lead komt binnen in ons systeem. Vervolgens nemen wij contact op met de lead om diegene te kwalificeren. Als de lead is gekwalificeerd boeken wij hem/haar in de agenda voor een afspraak.

Plan nu een 30 minuten kennismaking

Ben jij klaar om jouw agenda weer vol met afspraken te krijgen? Plan dan direct een 30 minuten kennismaking in en ontdek of wij je kunnen helpen.

Copyright 2024 . All rights reserved