In mei 2024 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Clinic For Beauty.
Clinic for Beauty biedt een verfrissend perspectief in de wereld van cosmetische behandelingen. Met een sterke toewijding aan hoogwaardige botox en fillers tegen betaalbare prijzen, streeft de kliniek ernaar huidverjonging en een verbeterde uitstraling voor iedereen toegankelijk te maken.
In nauwe samenwerking met Yvette, de eigenaresse, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van de Profhilo behandeling.
In circa 30 dagen hebben we 47 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 28 personen een afspraak gemaakt in de kliniek. Dat is een Lead to Booking Conversie van 60%.
Door de afspraken uit de eerste 30 dagen is er een directe extra omzet van €5.227 gegenereerd.
Er is een advertentiebudget van €500 gebruikt om 47 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €17,85.
Dat betekent voor elke €17,85 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant met een minimale waarde van 250 euro in de salon krijgen.
Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.
47
Advertenties op Facebook & Instagram
Advertenties op
Facebook & Instagram
Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.
In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC). Daarnaast heeft een tweede campagne het succes gehaald uit een video met de arts als middelpunt.
Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een leadform.
Landingspagina bij interesse
Contactformulier
bij interesse
Inplannen van de afspraak
Inplannen van
de afspraak