Case Study

Happy Skin

€18.031

extra omzet uit META

In oktober 2023 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Happy Skin.

Happy Skin in Nuenen is een toonaangevende schoonheidssalon die gespecialiseerd is in huidverbetering met geavanceerde technieken zoals Plasmalift en microneedling. Het team van gediplomeerde huidspecialisten werkt met hoogwaardige producten en gecertificeerde apparatuur.

In nauwe samenwerking met Jasper, de eigenaar, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van gezichtsbehandelingen zoals de Algen Peeling en PRX-T33.

In deze periode hebben we 467 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 143 personen een afspraak gemaakt in de praktijk.

143 Afspraken

Er is een advertentiebudget van €3.729 gebruikt om 467 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €26. Dat betekent voor elke €26 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant in de praktijk krijgen.

Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.

76.430

Mensen bereikt

467

Leads gegenereerd

€18.031

Omzet uit META

Hoe hebben we dit gedaan?

  1. Advertenties op Facebook & Instagram

Advertenties op

Facebook & Instagram

Voordat we verschillende invalshoeken hebben getest voor de doelgroep, hebben we gespard met de klant over wat de pijnpunten en/of obstakels zijn voor de doelgroep om langs te komen voor een behandeling.

Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.

In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC).

Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een leadform.

  1. Landingspagina bij interesse

Contactformulier

bij interesse

Zodra de prospect meer informatie wil over de dienst van onze klant, kan hij of zij contactgegevens achterlaten op onze landingspagina. Deze is geoptimaliseerd om de hoogste conversie te behalen.

Vervolgens komt deze informatie binnen in ons systeem en nemen wij contact op met de persoon om een afspraak te maken.

  1. Inplannen van de afspraak

Inplannen van

de afspraak

De lead komt binnen in ons systeem. Vervolgens nemen wij contact op met de lead om diegene te kwalificeren. Als de lead is gekwalificeerd plaatsen wij hem/haar in de agenda voor een behandeling.

Meer weten?

Boek gerust een kennismaking

Ben jij klaar om jouw agenda weer vol met afspraken te krijgen? Plan dan direct een 30 minuten kennismaking in en ontdek of wij je kunnen helpen.

Copyright 2024 . All rights reserved