In maart 2024 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Medica Estetica.
Medica Estetica is een medisch cosmetische kliniek waar betrouwbaarheid, vakkundigheid en klantvriendelijkheid op de eerste plaats komen. Met specialisaties op het gebied van injectables, huidverjonging, haargroeistimulatie en kleine chirurgische ingrepen.
In nauwe samenwerking met Kamran en Fleur, de eigenaar en praktijk manager, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van de Profhilo behandeling.
In circa 60 dagen hebben we 184 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 62 personen een afspraak gemaakt in de kliniek.
Er is een advertentiebudget van €981,39 gebruikt om 184 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €15,83. Dat betekent voor elke €15,83 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant met een minimale waarde van 250 euro in de kliniek krijgen.
Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.
184
Advertenties op Facebook & Instagram
Advertenties op
Facebook & Instagram
Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.
In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC). Daarnaast heeft een tweede campagne het succes gehaald uit een video met de arts als middelpunt.
Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een landingspagina.
Landingspagina bij interesse
Contactformulier
bij interesse
Inplannen van de afspraak
Inplannen van
de afspraak