Case Study

Medica Estetica

€10.615,00

BINNEN EERSTE 60 DAGEN

In maart 2024 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Medica Estetica.

Medica Estetica is een medisch cosmetische kliniek waar betrouwbaarheid, vakkundigheid en klantvriendelijkheid op de eerste plaats komen. Met specialisaties op het gebied van injectables, huidverjonging, haargroeistimulatie en kleine chirurgische ingrepen.

In nauwe samenwerking met Kamran en Fleur, de eigenaar en praktijk manager, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van de Profhilo behandeling.

In circa 60 dagen hebben we 184 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 62 personen een afspraak gemaakt in de kliniek.

62 Afspraken

Er is een advertentiebudget van €981,39 gebruikt om 184 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €15,83. Dat betekent voor elke €15,83 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant met een minimale waarde van 250 euro in de kliniek krijgen.

Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.

184

Leads gegenereerd

62

Afspraken gemaakt

€10.615

Omzet uit META

Hoe hebben we dit gedaan?

  1. Advertenties op Facebook & Instagram

Advertenties op

Facebook & Instagram

Voordat we verschillende invalshoeken hebben getest voor de doelgroep, hebben we gespard met de klant over wat de pijnpunten en/of obstakels zijn voor de doelgroep om langs te komen voor een behandeling.

Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.

In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC). Daarnaast heeft een tweede campagne het succes gehaald uit een video met de arts als middelpunt.

Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een landingspagina.

  1. Landingspagina bij interesse

Contactformulier

bij interesse

Zodra de prospect meer informatie wil over de dienst van onze klant, kan hij of zij contactgegevens achterlaten op onze landingspagina. Deze is geoptimaliseerd om de hoogste conversie te behalen.

Vervolgens komt deze informatie binnen in ons systeem en nemen wij contact op met de persoon om een afspraak te maken.

  1. Inplannen van de afspraak

Inplannen van

de afspraak

De lead komt binnen in ons systeem. Vervolgens nemen wij contact op met de lead om diegene te kwalificeren. Als de lead is gekwalificeerd plaatsen wij hem/haar in de agenda voor een behandeling.

Meer weten?

Boek gerust een kennismaking

Ben jij klaar om jouw agenda weer vol met afspraken te krijgen? Plan dan direct een 30 minuten kennismaking in en ontdek of wij je kunnen helpen.

Copyright 2024 . All rights reserved