Case Study

Mio Corpo Esthetic

34 premium afspraken (€450+) BINNEN EERSTE 30 DAGEN

In maart 2024 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Mio Corpo Esthetic in België.

Bij Mio Corpo Esthetic Gent gaat het team verder dan oppervlakkige schoonheid. De filosofie streeft naar een natuurlijke aanpak door de genen en de meest technologische apparaten te combineren.

In nauwe samenwerking met Mouna, de eigenaresse, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van de Lipolaser en EMS behandelingen.

In circa 30 dagen hebben we 73 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 34 personen een afspraak gemaakt in de praktijk.

Door de afspraken uit de eerste 30 dagen verwachten wij een extra omzet van minimaal €5.000+.

34 Afspraken

Er is een advertentiebudget van €500 gebruikt om 73 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €14,71. Dat betekent voor elke €15,63 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant met een minimale waarde van 450 euro in de salon krijgen.


Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.

16.357

Mensen bereikt

73

Leads gegenereerd

34

Afspraken gemaakt

Hoe hebben we dit gedaan?

  1. Advertenties op Facebook & Instagram

Advertenties op

Facebook & Instagram

Voordat we verschillende invalshoeken hebben getest voor de doelgroep, hebben we gespard met de klant over wat de pijnpunten, obstakels en behoeften zijn voor de doelgroep om langs te komen voor een behandeling.

Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.

In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC) en testimonials.

Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een leadform.

  1. Landingspagina bij interesse

Contactformulier

bij interesse

Zodra de prospect meer informatie wil over de dienst van onze klant, kan hij of zij contactgegevens achterlaten op onze landingspagina. Deze is geoptimaliseerd om de hoogste conversie te behalen.

Vervolgens komt deze informatie binnen in ons systeem en nemen wij contact op met de persoon om een afspraak te maken.

  1. Inplannen van de afspraak

Inplannen van

de afspraak

De lead komt binnen in ons systeem. Vervolgens nemen wij contact op met de lead om diegene te kwalificeren. Als de lead is gekwalificeerd plaatsen wij hem/haar in de agenda voor een behandeling.

Verwachtte omzet €5.000+

Meer weten?

Boek een kennismaking

Ben jij klaar om jouw agenda weer vol met afspraken te krijgen? Plan dan direct een 30 minuten kennismaking in en ontdek of wij je kunnen helpen.

Copyright 2024 . All rights reserved