In maart 2024 zijn we begonnen met het genereren van droomafspraken voor Mio Corpo Esthetic in België.
Bij Mio Corpo Esthetic Gent gaat het team verder dan oppervlakkige schoonheid. De filosofie streeft naar een natuurlijke aanpak door de genen en de meest technologische apparaten te combineren.
In nauwe samenwerking met Mouna, de eigenaresse, hebben we doeltreffend gewerkt aan het onder de aandacht brengen van de Lipolaser en EMS behandelingen.
In circa 30 dagen hebben we 73 leads gegenereerd. Van deze leads hebben uiteindelijk 34 personen een afspraak gemaakt in de praktijk.
Door de afspraken uit de eerste 30 dagen verwachten wij een extra omzet van minimaal €5.000+.
Er is een advertentiebudget van €500 gebruikt om 73 leads te genereren. Een afspraak naar de kliniek kostte hierdoor ongeveer €14,71. Dat betekent voor elke €15,63 euro die is uitgegeven, wij 1 potentiële klant met een minimale waarde van 450 euro in de salon krijgen.
Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee.
73
Advertenties op Facebook & Instagram
Advertenties op
Facebook & Instagram
Door hier op in te spelen kunnen we de doelgroep triggeren en helpen we ze door juist deze pijnpunten 'op te lossen' voor hen.
In dit geval kwam de best presterende advertentie voort uit het benadrukken van het behandelingstraject met een persoonlijke touch, door gebruik te maken van door gebruikers gegenereerde content (UGC) en testimonials.
Er was een duidelijke vraag naar het tonen van de locatie en behandelervaring. Vervolgens klikken de prospects door naar een leadform.
Landingspagina bij interesse
Contactformulier
bij interesse
Inplannen van de afspraak
Inplannen van
de afspraak
Verwachtte omzet €5.000+