In maart 2024 lanceerde we bij Perfect Silhouette, een vooraanstaand cosmetisch instituut gespecialiseerd in botox en fillers, een reactivatie campagne gericht op hun bestaande klanten.
Het doel was om 'slapende' klanten te reactiveren en de levenslange klantwaarde te vergroten door middel van een SMS-campagne.
Voorafgaand aan de uitvoering van betaalde advertenties, implementeerde we bij Perfect Silhouette een strategie om de bestaande klanten via SMS te benaderen. Deze aanpak richtte zich op het opnieuw betrekken van voormalige klanten en het stimuleren van herhaalbezoeken.
Binnen 14 dagen resulteerde de campagne in 18 nieuwe afspraken voor Perfect Silhouette, met een investering van €0,-.
Het Revitalisatie Shot genereerde directe een omzet van €3.530,- en heeft de mogelijkheid voor herhaalbezoeken weer geopend.
Tijdens deze campagne zijn er slechts 1.100 mensen benaderd
Onweerstaanbaar aanbod naar de bestaande klantenlijst
Inplannen
van de afspraak